nya muskler !

Helgen har varit finfin!

Det började i fredags, då jag och sofie äntligen hann ses!♥

Vi tog en stadsrunda, och bestämde oss för att fika, efter ett långt letande efter ett café med liknande Thörners mackor, så hittade vi tillslut ett ställe som dög för vår smak.
Vetekatten hette det, och var ett lite annorlunda café med många olika rum man fick välja att sitta i, åh vi tog kafferummet, vilket var typ det enda stället där det fanns plats att sitta i, men goda mackor hade dom iaf =)


I lördags begav jag och Alex med family till landet, var ett bra tag sen vi var där sist så
det var kul att klämma in en visit till där =D
Och då var vi duktiga minsann, jag åh linda åh max släpa och elda träd medan ola såga ner dom. Alex hatar träd så han hjälpte till med lite andra saker ist!♥ hihi Så nu har man införskaffat sådana där muskler eller vad det heter (Y) tummen upp för det !!

helgen var som sagt kanon, fint väder, bra sällskap + nya muskler jag inte visste fanns... men BLÄ för att jag drog på mig riktigt ont i halsen, för det suger verkligen!

soo long longkalsong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0