Storlien



Snart är säsongen slut, känns både lite skönt och tråkigt. Har inte hunnit åkt så mycket skidor som jag velat, har inte ens badat i poolen än, men ska nog ta mig ett första dopp ikväll.
Är ledig idag, och så lat som jag är, har jag inte klivit upp än, missade ju frukosten imorse så nu e jag galet hungrig, tänker snart klä på mig och pallra mig ner till konsum för att köpa bullar eller nåt annat sockersött!
***
Om åtta dagar kommer Alex hit <3 vad mys det kommer bli, jag har tagit ledigt hela påsken bara för att ta det lugnt och umgås med älsklingen.. vilket inte gillades av dom andra på jobbet. men men shit happens.
**
Eh, nu klär jag på mig och drar ut en sväng, har fan inte orkat göra ngt efter jag har jobbat, har direkt gått till sängs, tråkig som jag é XD....

see ya. puss
******************************

nu, har jag plaskat runt i poolen fan vad skönt, hela 28 grader i vattnet och poolen helt för mig själv, vad mer kan jag begära?! eller ja det var inte så jätteroligt att bada helt ensam hade vart mycket trevligare och roligare om Alex var där med..HAHA!!
Undra om jag ska ta och rulla mig ner till resturangen nu och få i mig lite käk =D MUMMA kardemumma

|| älskar dig alex



Kommentarer
Postat av: Elin

vilket lyxliv du lever!

2010-03-25 @ 18:25:14
URL: http://fabianskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0