28/ 3 vill ha vårsommar nu

Jag rotade precis igen gamla balbilder, shit vad kul vi hade flickor, men vad fan hände? Saknar Er jättemycket! måste slå oss ihop igen snart åh bara snacka skit åh ta igen allt som vi missat =) IIIiihh inatt ställde man fram klockan, det e ju typ snart sommar och jag längtar som fan undrar bara vad som händer sen, vad ska man göra...?!??!?!?! Men orkar inte tänka på det, så jag skiter i det för stunden helt enkelt!

*

Idag har jag jobbat frukost 06.30- 14.00 shlalala, sen ikv blir det till att jobba middagen med Karina och Pontus =D, idag åker dom flesta gästerna härifrån, så förhoppningsvis blir det lite lugnare nu i början av veckan. appropå ingenting så e det hela 808 fans på storliens högfjällsfotell på facebook! shiiiet nu e jag STOLTTJEJ.com alltså..

****

Nu e det bara fyra dagar kvar till Alex kommer, shiieeeeeeet vad jag längtar. Jag åker åh hämtar han i Östersund på torsdag sen stannar han dock bara till tisdag, men e fan glad att han ens åker hit nu när jag inte har tid att dra mig till sthlm... så ja e jätteglad att han kommer hit =D  <3 men nu måste jag duscha åh  göra mig fräsch till middan

SEE YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0