somraloss

Nu är det sommar på riktigt!

Nu har vi haft tropisk värme i över två veckor, det är varmt och kletigt, och det känns som om jag måste duscha varje kvart, men jag ska inte klaga ME LIKE IT!

NU
har jag gått och blivit en riktigt blondie igen , och det känns skönt, så slipper alla gnälla och säga "Åh vad fint, men du è snyggare blond " *HOST*
hehe Alex fick den stora äran att färga mitt hår, det var en rejäl chansning, men tyckte han skötte sig prima ballerina, så det kommer han inte undan att göra i fortsättningen :P

Igår tog vi våra lata kroppar och begav oss till stan, jag skulle köpa hårfärg, men det slutade med lite fler grejor konstigt nog...... så nu behöver jag bara en dator så att jag kan få spela ifred. (Haha det kan verka som om jag är en spelnörd med tanke på att jag bara köpte spel och en tärningsnavelpiercing, men det e jag icke!)

Ne nu ska jag väcka min man! (5 mån igår)♥
soo long
/millrud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0