SKRÄCK



vad har skräckfilmer, thrillers och komedier gemensamt?

jo jag blir livrädd, helt skräckslagen varenda gång jag ser på dom, men ändå kan jag inte slita blicken från när någon blir burried alive, eller någon blir kallblodigt mördad.

Jag har suttit tre nätter nu och kollat på film, själv..... ja men bra jennifer du som inte ens törs kolla på BECK ensam, "smart val"..

AJA det tål nämnas att i varje paus har jag sprungit in till Aex och hoppat ner i sängen och bokstaligen skakat av rädslan av att någon ska ha smygit sig in i lägenheten och bara väntar på att hoppa fram och mörda mig. men trots det kan jag inte vänta med att få se det spännande slutet på filmen.

det är inte komedier i sig som jag är rädd för, utan en viss film, scary movie.. mm precis vilken mes jag är VERKLIGEN, jag håller med.

Idag har jag brutit mitt hemska mönster, och kollade istället på Lotta på Liseberg, och då fick jag världens sommarkänsla, så nu tänker jag lyssna på Ted Gärdestad hela natten. mmmmmycket bättre, TUMMEN UPP FÖR DET 






Kommentarer
Postat av: Elin

Gah jag älskar den här låten!

2010-09-01 @ 19:47:06
URL: http://fabianskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0