busunge


Idag har jag varit och kört på halkbanan hela dan, - lika roligt som alla sagt?!? -- njeeee var mest läskigt, haha snurra runt, runt och körde rakt in i en snödriva!
Men det är väl det som är hela poängen med det hela, att bli rädd så man inte beger sig ut i trafiken överhuvudtaget! Nerå så farligt var det väl inte men men.......

Nu sitter jag och är barnvakt åt världens busigaste pöjk, med rött och krulligt hår!
Han vill inte äta mat, han rullar ut toarullen på golvet, han säger att jag e' dum, och att han vill ha presenter..... hmm men ändå är han världens bästaste lillebror!!!  pusspådig<3 

men nu ska jag smyga iväg och ta ett skumbad, bäst åh passa på nu innan piercingen som ska tas imorgon, och innan bebis blir för trött !! =D   see YAA



Kommentarer
Postat av: Elin

Like the haaaiir!

2010-01-26 @ 20:15:32
URL: http://fabianskarp.blogg.se/
Postat av: millrud

haha just like u ;) förutom krullet dåe

2010-01-27 @ 11:23:24
URL: http://millruds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0