VAKNA





Wake up in the morning feeling like P Diddy (Hey, what up girl?)
Put my glasses on, Im out the door - Im gonna hit this city (Lets go)
Before I leave, brush my teeth with a bottle of Jack
Cause when I leave for the night, I aint coming back
Im talking - pedicure on our toes, toes
Trying on all our clothes, clothes
Boys blowing up our phones, phones
Drop-toping, playing our favorite cds
Pulling up to the parties
Trying to get a little bit tipsy





Kul att jag har vänt på dygnet helt och hållet, vaknade kl halv tre idag... och då hade jag tydligen haft rörmockare hos mig, Anna och Robin hade hämtat sina grejor och mormor hade tittat förbi och lämnat mina saker utanför dörren..... jag beter mig som en zombie! Efter fredag (imorgon) ska jag ta tag i det här, och börja lägga mig i tid och ställa kl på 9 varje morgon så jag kliver upp någålunda tidigt iallafall. Jag hade till och med missat att pappa hade åkt till London denna vecka, åh vad bra jag é alltså.



Imorgon är det utgång och jag åh Anna ska ha ett litet djungel/brat tema, hur nu det ser ut :S HAHA skoj blire iaf, lägger upp lite knasbilder imorgon på det =).




|| SOFIE, kom tillbaka hit till den lilla staden igen, saknar dig och dina knasigheter som fan
, förlåt att jag inte ringer lika ofta men jag lovar att skärpa mig! <3 ||


pusspåer





Kommentarer
Postat av: Aanna

haha ja du. får hoppas på att de blir great! idag ska jag iväg och försöka hitta ngt på staden- :P får se om jag har turen med på mig sida idag :) men de kommer bli kanon! :D

2010-02-05 @ 08:40:27
URL: http://aannavillwock.bloggplatsen.se
Postat av: millrud

det kommer bli super very great ;P höhö !! <3

2010-02-05 @ 10:10:03
URL: http://millruds.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag kan inte kliva upp i vettig tid helelr, det är svårt att hålla ordning på sig själv. Men jag ska ocksåp satsa på kl.9, man ska börja lite slow. you go girl!

Och teman är så kuuuul avis

Peace!

2010-02-05 @ 11:17:38
URL: http://fabianskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0