Poker Face


Hur ska jag lyckas behålla mitt poker face när det egentligen inte finns något att dölja..

 

Känner mig lagomt trött idag, har sovit ungefär 16 timmar inatt, men är fortfarande en zombie, men jag behövde nog den där vilan efter helgens händelser. Jag somnade till och med på föreläsingen i lördags, tur att Angelica väkte mig innan jag började snarka!

Vill inte att min trötthet ska komma tillbaka igen, vill inte bli så slö så jag inte orkar kliva upp på dagarna för att allt verkar tråkigt och meningslöst...  zzzZZzzzzzzzzzz

Jag har iaf bokat uppkörning och teoriprov nu =D  så nu ska jag fokusera på det, och klara det, lättsomenplätt


Kommentarer
Postat av: aannavillwock

håller på att du klarar det. :D kommer bli great! imorrn kommer jag :D:D <3333

2010-02-01 @ 15:41:26
URL: http://aannavillwock.bloggplatsen.se
Postat av: millrud

ja jag med :/ ... ja imorrn kommer du! =D blir hur bra som helst! <3<3

2010-02-01 @ 15:43:26
URL: http://millruds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0