nyvaken och helsminkad


såhär ser jag ut när jag e helt nyvaken
eller.. njee..

Anna åh Robin sov hos mig inatt för att fira att jag klarat teoriprovet =D, så nu e det bara uppkörningen kvar, sen så ska jag ut å köra som en toka ;)

Idag bär det av till Storlien, ska jobba hela helgen, kommer bli hur kul som helst har ju gått åh blivit mer galen nu av att bara sitta hemma hela dagarna, HAHA
Jag ska få lära mig lite mer om att jobba i receptionen, ganska mycket som man ska kunna och veta... jag kommer nog även att få jobba i backresturangen, har inte jobbat där på snart två månader :O... helt sjukt vad tiden går fort, inte en dag förtidigt att jobba.. måste få in lite kosing nu så att jag kan hälsa på älsk i Stockholm <3



<3<3<3    <3           <3<3<3   <3        <3
<3    <3    <3           <3             <3    <3
<3<3<3    <3           <3<3           <3<3
<3    <3    <3           <3             <3    <3
<3    <3    <3<3<3   <3<3<3    <3       <3





Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till provrsultatet! Du kan köra upp hit också tycker jag ;) Ta med Anna å Lisa så kan ni bytas av.

2010-02-19 @ 13:40:49
URL: http://fabianskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0