*miss you so much*



Jag saknar dig jättemycket
varör ska du bo så långt bort

*****

sitter hemma och är verkligen hur trött som helst, försöker hålla mig vaken men det går inte, vill att du ska vara här nu så jag orkar hålla mig vaken...

_så fort körkortet och skolan är klar kommer allt vara mycket bättre, då känner jag mig lugn och kan göra annat, som jag vill göra. I helgen ska jag upp till Storlien och jobba, äntligen! =) men nu ska jag sova en stund och se om jag blir piggare..

miss u<3





Kommentarer
Postat av: aannavillwock

baby. jag kan skicka han på posten åt dig :) hihi. vi måste hitta på ngt denna vecka om du har orken & vill. saknat diig såå! <3

2010-02-16 @ 17:01:51
URL: http://aannavillwock.bloggplatsen.se
Postat av: jennifer

snälla gör det! mm får se om vi hinner åker på fredag... men kanske på torsdag? PUSS

2010-02-16 @ 17:15:07
Postat av: Elin

Pretty girl!

2010-02-16 @ 23:42:46
URL: http://fabianskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0