JIPPI



JAAAAAAAAAAAAAAA jag har KÖRKORT, grattis till mej!!!! =D

Natten började med att jag var väldigt opepp, älsklingen skulle åka utomlands, plus att jag skulle köra upp samma dag, så jag var jätteledsen och jättenervös.
Fick världens gulligaste sms av Alex tidigt imorse så då blev jag glad igen, så runt 7 pallrade jag mig mot körskolan. Körlektionen gick verkligen SÄMST, bra Jennifer detta lär ju gå bra.. :S men så fort uppkörnings gubben satt sig i bilen blev jag lugn, och tänke no stress, annars går det bara dåligt. Hela uppkörningen gick jättebra, och jag fick körkortet i form av en stor lapp XD JIPPI !! nu är en sak i livet avklarad ;)

*******

saknar dig redan
<3


Kommentarer
Postat av: Elin

FETT BRA JEJE!

och fina bilden ^^

2010-02-23 @ 11:00:27
URL: http://fabianskarp.blogg.se/
Postat av: jennifer

tack EJLIN <3

2010-02-23 @ 11:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0