Helgen som varit

"UNDERBARA FREDAG"
Kvällen började bra, Angelica, jag och Johan förberedde oss på fest och gjorde oss fina, sen kom resten av folket och det var fest, det snurrade till lite, sen var det utgång till gIII, där var det mkt trevligt med supeerbra sällskap, ANNA, ROBIN åh ALEX, tror resten av folket drog till oleary's ....
lite senare på natten drog några av oss hem till mig.

"PUCKEL- LÖRDAG"
Jag, Robin, Anna åh Alex drog på donken åh käka lite, där träffa vi mamma och Ludwig, visade min lilla puckel jag hade fått på ryggraden =S inte bra, och väldigt ont... minns inte vad som hände resten av dagen ... middag på oleary's med grabbsen åh jenny, beställde en god faita pita !! lugn kväll, men minnet sviker iaf.

"SOLIGA SÖNDAG"
sovmorgon, sen bestämde vi oss för att dra ner till badhusparken och hitta på något, tog en promenad på isen, sen tyckte Robin att vi skulle åka häst och släde! =D så jag Alex och Robin hoppade på. fick även två st 7-åriga fripassagera med på trippen, dom frågade om Alex och Robin var LEBSISKA eller vad det hette.. den ena flickan berättade även att hon hade två pojkvänner, vilken pimP!


Robin åh Alex (krullis)

lite senare på eftermiddan skulle Robin raka av krullis hår.... vilket resulterade att rakapparatens batteri tog slut precis när han fått munkfrisyr, hann inte ladda om den för krullis skulle med tåget till sthlm kl 17, så vi "sprang" hem till mig åh klippte resten av håret.. och ja... Alex missade tåget.. men det gjorde absolut ingenting tycker jag =D..


men nu e det tisdag åh alex åkte hem igår.... :/
ska snart ut och leta vart vägverket håller hus, så jag hittar dit när det e dax!

<3 see ya <3




Kommentarer
Postat av: Elin

Nya vänner? Jag kände bara igen Angelica i den där hopen, med förutsättning att det är den angelica :P Låter läskigt med puckel, peace!

2010-02-10 @ 11:15:36
URL: http://fabianskarp.blogg.se/
Postat av: millrud

haha ja nya vänner... ja det e den Angelica, också johan W....så två känner du <3

2010-02-10 @ 15:01:55
URL: http://millruds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0