NY DATOR <3



Yes, nu kan man starta bloggandet på riktigt igen!
Idag skrev jag på anställningsbeviset för att jobba på Olearys Kista Bowling, YYYyeaaaaaaaaaaah vad glad jag är att jag äntligen har tagit mig samman och skaffat ett jobb!
Och inte nog med det så köpte jag mig en dator idag, så jippi för det med :)
_____________________________________________________________________


I lördags natt bar det ut på Stockholms gator (för typ första gången :O)
kvällen slutade iaf på nivå22 där det är sjukt billigt och ett helt okej ställe att vara på!
 

  
HAHA dom här bilderna bjuder jag på XD


Nu ska jag leka med min dator så SEE YAA ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Men yes! grattis till jobb! Tänker du alltså bo i Stockholm nu eller vad är planen?

2010-09-01 @ 19:46:09
URL: http://fabianskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0