GRÖNALUND

Mamma och Josefine, kom och hälsade på i Sthlm i några dagar.

Självklart åkte vi till Grönalund, vi fick nummer 467 som kölapp i biljettluckan..(SUCK)... men det var helt klart värt att vänta i en halvtimme som det tog för att det skulle bli vår tur =)

Jag älskar att åka bergodalbanor, det är det roligaste som finns, men det är ju extra roligt om man kan dela sitt panikslagna skrik med någon, så jag praktiskt taget tvingade josse att åka bl. a INSANE, KVASTEN och JETLINE....
men men frittfall tilt, fick man allt åka själv :P hehe

(
jag var på en arbetsintervju nu i fredags, så nu är det bara för mig att sitta och hålla tummarna att det går vägen! För shit vad roligt det skulle va att ha något att göra på dagarna XD)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0