varmt =D

*shit idag e det sol och varmt*

Idag bär det av till Vidinge så då blir det ingen uppdatering alls i helgen! En Ö i skärgårn, finns ingen el så det förklarar saken :P

just det, hade jag glömt, måste köpa batterier till kameran :O WAaaaa hur ska jag hinna det...  måste duscha, packa, klä på mig, skriva klart inlägget och gå till centrum innan ett..... tror fan inte att jag hinner det. XD

Fick svar från studievägledaren nyss, det var inte kul, hon skrev att jag var tvungen att göra klart kursen snarast och prövningstiden är 21 maj !!!!! GAAAAAAAAAAAAAH
får be mamma skicka hit mina böcker så jag kan börja plugga på en gång, annars skiter det sig och jag får inget slutbetyg...
åh då vet jag fan inte vad jag ska göra :´(
Måste försöka glömma det i helgen och bara ta det lugnt och inte tänka på någonting, så det kommer verkligen att bli jätteskönt att åka bort i helgen, bort från tänkandet.... men nu ska jag dölja tårarna och hoppa in i duschen.

ses på söndag eller måndag ....
//millrud



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0