sängsittande dag

naw♥ hittade en sötis bild på brors lilla vovve ^^

 

Idag är en skit dag. har jätteont i huvudet och är alldeles skakis, och mitt i allt det så har jag börjat fundera på vad jag vill göra med "allt" Har mailat mina forna lärare och frågat hur allt ska lösas, så nu är det bara att vänta på ett svar..... suck vilken tid dom tar på sig, vill ha svar direkt, men men...

 

Hela morgonen har bestått av ett tjuuuuut och sedan ett BOOOooOoM, dom håller visst på att spränga något i närheten, och det gör det inte lätt att sova för lilla mig!!! Så då blev det bara till att sätta sig upp i sängen och börja leka med datorn. Igår kom jag på ett jäteroligt datorspel som jag spelade mycket när jag var yngre, "Heroes of might and magic 3" VÄRLDENS ROLIGASTE spel..  så jag har tänkt ut en plan, när mannen spelar WOW spelar jag det, så blir det jättebra! =D men jag måste få tag på spelet också, gärna en nyare version,  får be Alex köpa ett på gamestore SNARAST, för jag vill sätta igång direkt!

Jag rekomenderar detta spel för tjejer som inte förstår sig på WOW, det här är till för oss lite blondochosmarta, det är lättare att förstå, färre finesser och såklart mycket roligare!

 

// millrud

 


 


Kommentarer
Postat av: Anna

Fan det såg ju askul ut! Tror jag får be min karl fixa det åt mig oxå!

2010-04-21 @ 20:35:08
URL: http://mongoanna.blogg.se.se
Postat av: millrud

jaaa!! det är riktigt roligt, och då har vi något att göra när geeksen dissar oss :P

2010-04-21 @ 20:59:07
Postat av: Slem

AWESOME!!!!!!!

2010-09-01 @ 16:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0