snark



Nu é jag trött

sov 13 timmar inatt, och hade världens huvudvärk när jag vaknade, det är inte helt okej... så det var lite jobbigt när jag skulle upp och jobba frukost imorse, men som tur var fick vi extra hjälp av syster och Emily som gjorde ett jättebra jobb.

Nu e det bara en veckas jobb kvar, sen är fjäll-livet slut för mig denna säsong och ett nytt stadsliv börjar! "GÖTT" säger jag bara.

Igår åkte ludwig skidor för första gången, han var jätteduktig, men lika feg som jag när jag var liten, jag vågade inte bada i havet för jag var rädd att en krabba skulle komma och nypa mig i tårna.... huvva! men iaf så var Ludwig mycket duktig som åkte i två timmar utan att gnälla ♥



pussokram
// millrud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0