R.I.P dator

MIN DATOR ÄR FÖRTILLFÄLLET UR FUNKTION

Den fungerade igår morse helt som vanligt, men när jag kom hem och skulle sätta igång datorn så pep det tre gånger och skärmen var helt svart...

så nu har jag panik, allt mitt skolarbete och mina bilder finns på datorn, och NEJ jag har inte sparat något på USB eller annat, jag litade ju på min dator, så nu säger jag detta; SÄKERHETSKOPIERA ALLT VIKTIGT om du inte vill ta risken som jag gjorde och förlora allt........


Det är tydligen ramminnet i datorn som e paj, så det är inte helt kört, mina grejer finns där men jag kan inte komma åt dom...  WÄÄÄää nu tar jag och somnar om, om veckan ska fortsätta att rasa samman =(

ZZZzzz
//millrud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0