PÅSK

 


 

På skärtorsdagen bar det iväg till östersund för att hämta upp Alex, Nicklas och Anna-Klara, fick liite klagomål för min körning , dom tyckte jag körde sakta men körde precis som man skulle SÅÅÅÅÅ HAAHA på ER! I bilen berättade Alex en massa dåliga skämt som A-K hade lite svårt att förstå, men fem minuter senare vaknade hjärnan till och hon började GAPSKRATTA! skämtet var: "ser ni masten där borta?, dom vill inte ha den längre.....den e lång nog" ¿KUUUUUL?! hahaaaha ajaa ♥

Hela helgen har varit jättekul, Alex tror att han é bättre än mig att åka skidor och e jättestolt för det, så jag kan gå med på att låta han tro det en stund, så blir han glad ;P



och jag får ju trotsallt stå ut med en massa "roliga" skämt, tex, "ser du stugan därborta där det e tänt?!...... Där har jag slä(c)kt!" MOHAHAAHA
Vissa skämt e ganska dåliga dock, men kan fan inte hålla mig för skratt ändå XD
*
Den 18 jobbar jag min sista dag här, sen drar jag mig mot varmare breddgrader .... östersund! HOST, ne men ska packa och tvätta lite, SEN drar jag mig mot varmare breeddgrader.... stockholm! HOST, ska bli ganska skönt att komma bort en stund i allafall och ha lite ledigt och umgås med folk =)

See You Later Folks
// Millrud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0