ny cykel

min lillebror fick en ny cykel igår....
en dialog mellan mamma och bror

- mamma finns det säkerhetsbälte på den nya cykeln?
- nej..
- okej då vill jag cykla på den när jag blir stor, och fortsätta åka i din cykelstol med bälte mamma..


^^ hihi vad söt han kan vara ibland, lik sin äldsta syster i ett nötskal, en liten fegis... annat är det med josefine, som är den lite mer vilda av oss... igår kom hon hem med blåöga och fläskläpp, hon såg helt förstörd ut XD

haha aja inget mer jag ville säga, känns som att idag kommer bli en riktig flumdag, så det är nog bäst om jag säger hejdå och godnatt förstunden

hejdå och godnatt
//millrud

Kommentarer
Postat av: madde

nej men så gullit! jag vill oxå sitta i en cykelstol!:)

2010-04-16 @ 18:14:11
URL: http://iqbrist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0