I was here

yes, nu har jag kommit fram, och till och med hunnit sova en natt!

imorse vaknade jag av att alex klocka ringde kl 04.00, jipppiii, han är nästan en värre snoozare än vad jag é, vet inte hur många gånger den där förbannade telefonen pep men tillslut blev även jag klarvaken, och jag satt mig upp i sängen och kände att jag ville kliva upp, men hann inte längre än att jag ramlade bakåt och föll in i min snarkande törnrosa sömn igen....

Idag har jag tagit mig en rundtur i Tyresö centrum, tänka sig vilket lokalsinne jag har som både hitta dit och hem, men det är väl min och sofie's "bortaplanTUR" som spökar igen^^. Men iallafall... när jag väl var i centrum träffade jag alex ena syster WIEY !!! Blev jätteglad för att jag hittade någon som jag kände =D sen tog jag mig en liten sväng och begav mig hemåt!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i två månader! tiden går jättesnabbt och tror att vi ska ut och äta middag ikväll, men vet inte, e lika mys att bara va hemma och ta det lugnt med ^^
Jag är verkligen jätteglad och tacksam för att jag fått komma ner hit och bo en stund nu och det känns också ganska skönt att komma bort från lilla Östersund faktsiskt.........
Funderar på att antingen duscha nu eller ta mig en kort sovstund, känns bäst så, och då tror Alex att jag är piggare och inte så trött längre HÖHÖ vilka fula trix man kan köra med, har ca tre timmar på mig iallafall tills han kommer hem X)

byebye

// millrud

Kommentarer
Postat av: madeleine

jag kännde samma sak i centrum, kul att det finns någon jag känner som man kan hälsa på :D

2010-04-14 @ 15:17:13
URL: http://iqbrist.blogg.se/
Postat av: millrud

hehe men du lär ju känna många ju ;D

2010-04-15 @ 08:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0