idag



idag har jag vart duktig! Vaknade kl 7 och började direkt gå ner till tvättstugan för att tvätta det sista tills imorgon, sen kl halv 9 ringde jag åh beställde tid för att färga håret, och tur som jag har fick jag komma till aquistore redan kl halv 10, mitt hår såg verkligen förjävligt ut, så om jag inte hade fått någon tid hade jag fan ställt in resan till sthlm oxå..... men nu löste det sig åh hon fixa till det så gott hon kunde! syns inte på bilden men vi får väl ses IRL ;)

nu snart kommer anna hit och jag tror vi tar en sväng ut på stan för att njuta av solen, och runt kl 5 så har jag en date med sandra, så vi ska äta middag åh bara umgås lite innan jag åker igen!

men nu måste jag dra om jsg ska hinna med allt!!!

pussokram

//millrud


Kommentarer
Postat av: Elin

Hot! Så du är blond igen?

2010-04-13 @ 14:03:45
URL: http://fabianskarp.blogg.se/
Postat av: millrud

nja inte helt blond... TYP jordgubbsblond :P

2010-04-13 @ 16:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0