HELGEN <3

Helgen har varit kanon, finfint väder, mysig stuga och såklart unerbara människor HELGEN HAR VARIT PERFEKT

 

Det var så skönt att komma bort från storstan ett tag och bara ta det lugnt och att vakna till måsarnas skriiiik!

 

I lördags begav jag och Alex oss ut för att testa vår fiskelycka, vilket resulterade i tre gäddor och en skev cancergädda som jag fick SÅKLART haha, tror den har blivit biten eller nåt, den hade ett jätteäckligt köttsår på ena sidan ... BLÄÄÄää men men som riktiga sportfiskare som vi är så släppte vi tillbaka allihopa =)

okej jag har inte duschat på hela helgen, så jag känner mig lagomt fräsch nu efter allt gäddslem och vice versa, tänkte kila in nu så hörs vi imorgon efter jag vart i stan med johnnyboy =)

 

 



såå
SOO long
//millrud

Kommentarer
Postat av: Elin

låter störtmysigt! inte gäddslemet direkt, men fiska och softa.

2010-04-27 @ 23:07:07
URL: http://fabianskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0