ändrade planer!


ändrade planer! jag jobbar min sista dag imorgon söndag, shiet vad härligt... Då har jag en dag på mig att packa till min färd till Sthlm.

Asså ni fattar inte hur glad jag är!!
EN hel vecka tidigare än bestämt, jag är helt slut i huvudet nu så det här kom som en glad surprise =D


ikväll kommer Elina och pojken, så då hade jag tänkt att vi skulle ha lite kul på hotellet^^ dom vet inte om det än dock, men dom får allt stå ut med mig en liten stund iaf ... haha!

mellan meningarna försöker jag packa mina saker... har sjukt mycket kläder här så jag vet inte hur jag ska få med mig allt till stan igen, får förhoppningsvis skjuts av far hem imorgon, eller han har inge val X)... men det här går inte, MÅSTE SÄTTA FART!

älskar dig ALEX

farewell
/ millrud

Kommentarer
Postat av: Elin

Yeey good for you :D föutom att träffa alex, är dte nån speciellt su ska göra i sthlm eller blir det bara som smester? ^^

2010-04-11 @ 13:03:12
URL: http://fabianskarp.blogg.se/
Postat av: millrud

nja jag ska väl försöka hitta något jobb! =D

2010-04-12 @ 12:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0