ÄLSKLING

Idag har jag varit snäll.... hehheeheehe

 

Bestämde träff med Melinda (alex syster) för att hon skulle visa mig runt lite i stan.. och speciellt för att hitta till stan, så vi gick runt lite på Gallerian och då fick jag för mig att köpa Guitar Hero Metallica till älskling ^^ tyckte att han skulle få det för att han varit snäll =)

ajja iaf..... sen drog vi oss till Nacka Forum för att kika runt lite... men köpte ingenting, försöker att spara dom stålar jag har så jag kan göra annat roligt för dom, vill åka utomlands NU t.ex. men får väl vänta till slutet av sommaren så kanske Anna, Robin och Alex vill och kan följa med :P

JAJA, nu har jag tråkigt, Alex spelar det där förbannade WOW, och jag sitter här och bloggar... KUL.... ÄÄHghdf.... nu lägger jag upp lite bilder på mig själv, det är sååå mycket roligare

 

klicka på bilderna så blir dom större ;)

"Dagens humor"

"Jag har nog fått spetälska!"
"Hur vet du det?"
"Det står i läkarboken att man inte märker något i början."

****

Lilla Anna kommer första dagen till skolan.
"Träbänkar? Och detta ska vara första klass?"

ses imorgon

//millrud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0